Ako nakupovať?

Vážení zákazníci,
tovar z našej ponuky si môžete pohodlne objednať v našom internetovom obchode priamo z kancelárie alebo z pohodlia vášho domova. Všetok tovar je podrobne popísaný, vrátane určenia, postupu merania a technické špecifikácie. Optické refraktometre majú tiež náhľad na meraciu stupnicu.

Jednotlivé kategórie sme pre vás rozdelili tak, aby bolo pri nakupovaní jasné, k čomu všetkému je možné naše refraktometre použiť.

Krok 1 - Nákup - vložení tovaru do košíka

Pri prechádzaní kategórií vyberiete produkt, ktorý chcete zakúpiť, zadáte počet k objednaniu a vloženie do košíka vykonáte stlačením tlačidla "Do košíka". V pravom hornom rohu sa vám zobrazí cena objednaného tovaru s možnosťou prejsť na dokončenie objednávky.

Položky nákupu môžete z košíka aj odobrať. Stačí objednať nulový počet u odoberaného produktu.

Krok 2 - Pokladňa - kontrola objednaných produktov, zadanie kontaktných údajov

Po vložení tovaru do košíka sa vám v ľavom menu zobrazí možnosť prechodu na dokončenie objednávky. Rovnakú funkciu má tlačidlo "Objednať >" v prehľade objednávky v pravom hornom rohu. Po kliknutí na túto voľbu sa vám objaví podrobný prehľad objednávky. Tu máte poslednú možnosť zmeniť počty objednávaných produktov. Potom prosím do objednávkového formulára vyplňte vaše kontaktné údaje, vykonajte súhlas s nákupným poriadkom a stlačte tlačidlo "Prejsť na kontrolu údajov pred odoslaním objednávky >".

Krok 3 - Kontrola - kontrola zadaných údajov pred odoslaním

Dôkladne, prosím, vykonajte kontrolu všetkých zadaných údajov, aby sme sa vyhli vzájomným nedorozumeniam, zaslanie tovaru na zlú adresu a podobne. Ak je všetko v poriadku, stlačte tlačidlo "Dokončiť a odoslať objednávku >". Tým dôjde k okamžitému odoslanie vašej objednávky.

Krok 4 - Dokončenie - Informácie o odoslanej objednávke

Na tejto stránke sa objaví informácia o úspešnom odoslaní objednávky a prehľad všetkých údajov, ktoré ste pred odoslaním skontrolovali. Kópiu odoslanej objednávky vám obratom zašleme na vami zadanú e-mailovú adresu.
Ak vám e-mail s kópiou objednávky nedorazil, kontaktujte nás, radi vám ho pošleme znova. Dôvodov, prečo vám kópia nedorazila môže byť niekoľko:

  • e-mail mohol skončiť v schránke so spamom - ak takú filtráciu vo svojom e-mailovom účte používate, prezrite túto schránku
  • zadali ste zlú e-mailovú adresu - väčšinou za to môže mierna nepozornosť - preklep v e-mailovej adrese, používanie diakritiky apod
  • e-mail mohol byť zahození vaším hlavným e-mailovým serverom ešte pred tým, než doputoval do vašej schránky - v takom prípade požiadajte správcu hlavného e-mailového servera, či by mohol zriadiť nápravu

Zásielka bude doručená na vami uvedenú adresu. V deň doručenia zásielky Vás bude pracovník zásielkovej spoločnosti telefonicky kontaktovať. Ak sa tak nestane, napíšte nám prosím e-mail, budeme sa snažiť túto službu zlepšiť.

Vo väčšine prípadov sa dodacie lehoty pohybujú v rozmedzí 3 - 5 dní, prvý deň vašu objednávku spracujeme, druhý deň balík posielame a v ďalších dňoch bude doručený na vašu adresu.

Cenu prepravy nájdete v obchodných podmienkach.

Kontakt, veľkoobchod

V prípade akýchkoľvek dotazov ku spôsobu objednania tovaru nás, prosím, kontaktujte.